lørdag 19. mars 2011

Forhåndssalg av Bad Spit - Arkana (2011) [SPECIAL LIMITED EDITION]



Da er Arkana endelig ferdig i trykken, og du kan nå kjøpe en special limited edition av skiva (med 20-siders teksthefte), før den offisielle versjonen dropper 04.04.2011.

Et begrenset antall av skiva er lagt ut for salg eksklusivt hos Demand & Supply, som ligger i 2. etg. av Mercursenteret i Trondheim sentrum. Prisen er 150,- kr.
Og for de som ikke befinner seg i Trondheim nå om dagen, er det mulig å bestille spec. ltd. edt. av skiva ved å sende oss en mail til: bestill.Arkana@gmail.com.




6 kommentarer:

  1. Fuuuuck! Åsså æ som e blakk=(

    SvarSlett
  2. svar på mail da :D

    SvarSlett
  3. Hei. Jeg vil bare påpeke at de som kontakter dere angående dette, får mitt tlf nr som kontakt adresse. Jeg vil veldig gjerne at dere får fikset dette for nå har jeg mottat uttalige meldinger i løpet av dagen, og kan ikke si jeg setter pris på at mitt personlige telefonnr blir gitt ut til privatpersoner over alt.

    SvarSlett
  4. Det nummeret som ble oppgitt på mailen og som jeg skulle bekrefte bestillingen med var nummeret tell en fyr som ikke visste hva dette var engang..
    han sa at han hadde blitt spammet av dette i hele dag.

    SvarSlett
  5. Hei.
    Vi beklager feilen, det ble en liten glipp i tlfnr på mailen. Det skal nå være sendt rett tlfnr på mail til alle som har bestilt og det blir igjen sendt bekreftelse på sms så dere er sikker at vi har fått den. Igjen, beklager rotet og forstyrrelsen til han som skrev inn over her.

    Mvh
    Gatesyndikatet

    SvarSlett
  6. dette er utvilsom noe av det beste bad spit har gjort, har fulgt hans utvikkling siden første plate, og han er som alltid nyskapende, jeg gleder meg virkelig til å se hva som skjer vidre.
    KUDOS!

    SvarSlett

Kommenter!